Slingshot Stunt Driver & Sports
Are you a brave enough stunt driver? a crazy enough stunt driver? a fearless enough stunt driver to SEND A CAR FLYING OFF A SLING SHOT?
The further you get, the more challenging the terrain becomes and the more carefully you have to aim your jumping.