Smile For Me
Smile For Me is an unconventional Point-and-Click Adventure Game that puts you at the center of an abstract world! Nod and shake your head to chat with new friends, and solve their mysteries to cheer them up.
You may be silent, but you’ve got a lot to say! Nod-and-shake your way through the Habitat, with a host of funky and friendly characters.
The Habiticians are full of juicy gossip. Learn their quirks and qualms, and cure them of their blues!