Smoothcade
Smoothcade is a cute “clear the screen” modern-arcade game that features co-op gameplay for up to four players. Recover the missing golden blender through 100 platform-jumping, puzzle-solving levels in story mode - consisting of handcrafted levels and a ton of fruity critters!
Players must capture critters using projectiles called cloudies. They then must rush into the cloudie to pop critters from the screen. Players can choose and swap between Mercy and Mayhem cloudies through a karma system - which impacts special bonus items and power-ups.