Smushi Come Home
Smushi Come Home is a cozy exploration adventure game where you play as a tiny mushroom who's trying to get back home! Play as Smushi, who was taken from its home unexpectedly and dropped into the middle of the forest. Lost and confused, you must journey through different areas of the forest and find your way back with the help of your new tools and fellow forest creatures!
Go on different adventures to get back home! Some may have light platforming while others involve some light puzzle solving!