Snake It 'Til You Make It
OBSTACLE COURSES - Serpentine pathways lay before you, writhe your way through deadly traps and complex puzzles. The fangs of defeat chase at your tail but will they catch you?
Battle Royale - A multiplayer snake pit, compete with your friends and find out which venomous reptile comes out on top!
Apple Grab - Adam and Eve would be furious! Grab as many apples as you can with up to 4 player co-operative fun. Eat all the apples and score high! Leave the orchard empty!
Marathon Battle - You can play this game solo or with a partner. Fight the other Snakes in the den, This pit has only one champion! Score high for big rewards, unlocking greater challenges. Don't let the easy levels constrict you!