Snake Pass
When the tranquillity of Haven Tor is interrupted by a mysterious interloper, only the unlikeliest of heroes can save the day! Meet Noodle the Snake and his hyperactive best friend, Doodle the Hummingbird, who together must re-unite the missing Keystones with the magical gates that give Haven Tor its mythical power.
A unique, physics-based puzzle platform game, Snake Pass challenges players to ‘think like a snake’ as they tackle precarious puzzles as only a snake can. Slither through long grass, coil around bamboo and climb out of trouble in the latest game from award winning independent studio Sumo Digital!