Snake vs Snake
Snake vs Snake is a fast paced snake game with an insane battle mode with power-ups and much more. Inspired by old classical Snake but with a much faster arcade pace and multiplayer support.
Compete with other players from around the world and reach the #1 spot. Prove once and for all that you are the best Snake player in the world.