Snakebird Complete
Help the snakebirds satiate their hunger over more than 120 levels. Collect fruits and grow in size, slither through treacherous level design, and reach the coveted exit.
Tackling the most perplexing puzzles is now more accessible than ever! Activate the brand-new hint system anytime for a visual nudge, ensuring beginners and experts alike can enjoy Snakebird's trickiest challenges.
This edition brings quality-of-life improvements and game-features addition for a modern and seamless experience.
Navigate islands from both titles directly from the game and take advantage of the touch screen controls in handheld mode.
Whether you're a seasoned Snakebird pro or a first-time player, Snakebird Complete offers captivating content for all skill levels. Ease yourself in with the Primer levels, which are now included by default to offer a relaxed first-time experience. Or dive straight into Snakebird classic for a ruthless yet intensely satisfying challenge.