Snap Together
Snap Together is a puzzle party game for up to 4 people on a single console! Assemble models with your friends or by yourself.
Play with your friends in Multiplayer mode and solve puzzles together or challenge them in Tournament mode.
In Tournament mode, there is only one winner! Use power-ups to mess up other players and win.