Snug Finder
Snug Finder - is a beautiful hidden object game. Become a finder and try to find all the objects, but be careful, sometimes it’s not that easy.
Immerse yourself in a wonderful game with lovely illustrations, gorgeous sounds and cozy atmosphere. Spend hours on 36 amazing levels with over 300 hidden objects. Let’s start adventure!