Snug Finder & Puzzles
Snug Finder - is a beautiful hidden object game. Become a finder and try to find all objects, but be careful, sometimes it’s not that easy.
Immerse yourself in a wonderful game with lovely illustrations, gorgeous sounds and cozy atmosphere. Spend hours on 36 amazing levels with over 300 hidden objects. Let’s start adventure!
Puzzle Collection - is a relaxing puzzle game where you can spend a lot of time. Assemble puzzles piece by piece.
The game have 3 difficulty levels starting from 15 to 160 puzzle pieces. Game designed for everyone, from the smallest to the older players!