Soccer Pinball
Have a soccer match with your friend or family member on the pinball field! You will try to score as many as possible within 3-minutes to see who is the best. You can see the top 4 high scores and beating them will get harder because after each round, there will be an additional ball in the field! Also your mini audience will always cheer for you.