SokoFrog
Pushing puzzles get a colorfully cute twist in SokoFrog, a top-down pixel art adventure for the whole family! Help your little frog friend navigate tricky stages by pushing special blocks onto their matching tile switches. Key blocks, star blocks, fire blocks, ice blocks and more await as stages shift between 5 themes, each with their own unique gameplay mechanics.
There’s plenty to explore across 100 main puzzle stages and 50 extras, plus you can unlock 15 different skins for your froggy protagonist!