A chill puzzle adventure awaits in SokoPenguin, a top-down pixel art block-sliding game where you take the role of a cute penguin and overcome a wide variety of single-screen challenges to help him reach his igloo! Master 100 levels of gradually increasing complexity as you slide power blocks onto their corresponding switches to power a drawbridge, then proceed to the goal!