Sonic Frontiers
Worlds are colliding in Sonic the Hedgehog’s newest high-speed adventure! In search of the missing Chaos emeralds, Sonic becomes stranded on an ancient island teeming with unusual creatures. Battle hordes of powerful enemies as you explore a breathtaking world of action, adventure, and mystery. Accelerate to new heights and experience the thrill of high-velocity, open-zone platforming freedom as you race across the five massive Starfall Islands. Jump into adventure, wield the power of the Ancients, and fight to stop these new mysterious foes. Welcome to the evolution of Sonic games!
Race across five massive overworld islands brimming with dense forests, overflowing waterfalls, and sizzling desert landscapes, each with their own unique action-platforming challenges and hidden secrets to uncover.
Discover portals scattered across the island and venture into Cyber Space levels through portals scattered across the islands featuring signature 3D platforming at Sonic speeds, packed with challenges to put your skills to the test.
The Starfall Islands are home to strange creatures Sonic has never encountered before. Use the all-new battle system and skill tree upgrades to fight strategically, combining moves such as dodges, parries, counters, combos, and the new Cyloop ability to take down mysterious foes and colossal titans.
Become Sonic and journey to uncover the mysteries of the remains of an ancient civilization plagued by robotic hordes. With nothing but a handful of questions and a disembodied voice to guide you, set out to save your friends and the enigmatic inhabitants of the Starfall Islands from a colossal, mechanized threat.