Sophia's World
In this non-violent platform game for all age groups, you'll guide Sophia through colorful levels and worlds. Numerous coins are hidden in each level for you to discover. But avoid animals like snails, bats and turtles. Sophia can use some animals as a trampoline with a well-aimed jump. But don't worry: nothing will happen to the animals: the snail will hide in its shell when you scare it. But it will carefully emerge again as soon as the danger is averted.
Classic platform gameplay meets brightly colored, timeless graphics and cute characters. Fun for the entire family: from the youngest kids to grandma and grandpa. In no time at all, everyone will be captivated by the concept and won't be able to stop playing until all the coins in the level have been found.
The gameplay alternates between day and night levels. 72 exciting levels are ready for you to explore.