Sophia the Traveler
Join our lovely heroine as she roams Venice, the City of Water. Search for objects & characters in stunning and vivid hand-painted cityscapes!
Unique and enjoyable picture book style. before. Does playing our game bring back your childhood memories? Here in "Sophia the Traveler", we strive to make sure that every frame is a painting. You will never be short of wallpapers anymore!
This version contains 10 different scenes. More than 1800 character assets, over 300 sets of character animation, more than 100 sequence animation & SFX, exceeding 100 European buildings (including 8 iconic buildings of Venice), and nearly 300 sound effects have been integrated into the game, just to create the complete and lifelike Venice in our dreams.
Dubbing in all kinds of languages: We've recorded human sound effects on our own in many languages, including Mandarin, English, Italian, French, and so on.
Fun animation Easter eggs: We've designed lots of fun and quirky little Easter eggs in the game, which will definitely surprise you during gameplay.