Sorcerer Knights
What was once a happy land is today a terrible place where sinister beings camp at ease. However, there is still hope for men, as the Sorcerer Knights have returned from their slumber to restore the peace that was once taken from them.
Sorcerer Knights is an original game for 1 or 2 players, of Beat'em up style and inspired by the style of the games classics from the '90s, but with an updated aesthetic.