DO IT YOUR WAY
The "Story Mode" of Soul Searching invites you to reflect on existence and search for meaning with contemplative moments and thought-provoking dialogues. Seven extra “short stories” also introduce you to various art and storytelling experiments. You may find them innovative and inspiring.
The "Random Mode" generates a unique map at the beginning of each new game, to explore by yourself or with up to 3 other players. But beware if you choose to cooperate: more people means more mouths to feed, and only good teamwork will lead to your survival.