For a thousand years, the battle has been waged. The sole reason humans and elves are locked in a neverending war: The Stick of Truth. But the tides of war are soon to change as word of a new kid spreads throughout the land. As the moving vans of prophecy drive away, your adventure begins.
Enjoy an authentic South Park experience, written and voiced by Trey Parker & Matt Stone, and jump into an epic quest to become... cool. Join Stan, Kyle, Cartman & Kenny and become South Park's saviour.