Space Lift Danger Panic!
This new Director's Cut version features 32Bit graphics, sound and a completely new game mode, more than doubling the content found in the original. Space Lift Danger Panic! is sure to surprise you!
The Ceranthians have been using their space lift to travel between the surface of their home planet and low orbit, where they go about their daily work. A series of attacks on their planet have culminated with the unleashing of a space weapon inside the lift, putting all the travellers in deadly peril.
Unique Gameplay that will have you managing multiple platforms and searching for exit doors while battling against the relentless gravity of the space lift! The Ceranthians have become sentient. Aware of their predicament as people trapped within a videogame, where will their disillusionment end?