Space Planet Invader - Cosmic Power
"Space Planet Invader - Cosmic Power" is a thrilling space shooter that catapults you into an intergalactic battle for survival. Take command of your own spacecraft, complete with unique characteristics, and embark on a quest to find the perfect planet to establish your base. As you progress, you'll upgrade your base and construct vital defenses like protective turrets, towering walls, and essential infrastructure buildings.
Prepare for an epic showdown in the vastness of space. Will you emerge victorious and secure your place as the cosmic champion in "Space Planet Invader - Cosmic Power"? Engage in intense battles, build your base, and defend against all odds. The galaxy awaits your command!