Space War Arena
Build an armada from 30 different types of evolving units, unleash your cunning, adapt to the enemy, and command your fleet in epic AI encounters or vicious same-screen multiplayer. Engage!
Epic Space Battles - Enter a universe of exciting real-time space battles that are accessible, but deeply strategic. Think quickly and deploy the right units at the right time, manipulating their launch trajectories for added tactical depth.
Deck Building - Mix and match over 20 types of units and experiment with different play styles as you progress and take your squadrons into battle. Deal out and deal with nimble fighters, sweeping lasers, drone factories, and atomic warheads.
Solo Campaign - Liberate the galaxy in spectacular battles against AI masterminds. A solo campaign pits you against a variety of configurations and scenarios, charging would-be commanders to upgrade their fleets and become masters of all they behold.