Spark the Electric Jester 3
Join Spark on his mission to overthrow his rival once again. Blaze through fast action packed stages and experience a new and improved combat system.
The gameplay is a mix of action and platforming in a clever way, taking elements from many games of both genres, you are able to find powers that change the way you play, enjoy great freedom of movement, discover many different ways to beat each stage, and ways to do it faster.