Special Forces Strike: Tactical Swat Shooter
In a world where terrorist threats are becoming more complex and sophisticated, you are the last hope.
In the game you will find a wide range of missions - from rescuing hostages to destroying terrorist groups in dangerous parts of the world. You have unique skills that make you an ideal candidate to carry out the most dangerous and secret missions where a conventional army cannot cope.
By earning money for completed tasks, you can purchase new weapons and upgrade equipment. There is a choice from powerful shotguns to precision rifles - the choice of weapons depends entirely on your playstyle.
Feel like a real hero saving the world from the threat of terrorism. Are you ready to take on the challenge and become the shadow that your enemies will whisper about?