Speed Overflow
10 heroes to choose from. Each hero has more than 100 exclusive upgrades and 5 exclusive talents. In addition, there are more than 130 universal upgrades, 20 BOSS upgrades, and 32 universal talents.
Simple and easy to play. Running is automatic, and all you need to do is ""Dash"" and ""Burst"". Observe the situation on the field, build your unique skill style, and crush all enemies.