Speedway Bundle Stock & Truck
In Speedway Racing, you will enjoy the fastest, most spectacular races at over 350 Km/h, avoiding multiple collisions against 12 rivals.
In Speed Truck Racing you'll enjoy the dirtiest, fastest, and most spectacular races at speeds over 200km/h, avoiding multiple collisions against 10 adversaries. The game has different modes, such as Championship, Arcade, and 4-player multiplayer.