Spellbearers
Cast powerful spells, battle against hordes of magical enemies to liberate the rulers of three kingdoms that have been overtaken by dark forces. With staff in hand, do you have what it takes to uphold the title of The Spellbearer?
Darkness sweeps over the mythical world of Spellbourne, out of which emerge beasts and monsters that were said to have long been banished. An evil force has brought them back and must be stopped. This darkness has invaded the three ruling kingdoms of Spellbourne, their rulers overtaken and transformed into hideous and destructive monsters. If there is to be any hope in defeating this evil, all three kingdoms must be saved by restoring the rulers back to their original forms.
Amid the ensuing chaos, Four legendary heroes arise to take up the call. Destined to forever shoulder the burdens of magic, they are known only as the Spellbearers.
Select your Spellbearer and fight against the hordes. You can join the cause alone or with a friend. Choose the Spellbearer that best represents your own soul.
Take a friend on the adventure and work together to prevail against the dark creatures. But remember that your enemies will do whatever it takes to fulfill their objectives.
1-2 Multiplayer: Grab a friend on this adventure and set off as the pair of Spellbearers that the world needs to save itself.
Explosive visual effects and soundtrack: Enjoy the atmosphere created by power-ups that you select to use throughout your journey, as well as the full original Spellbearers soundtrack.
Action-oriented: The halls of the invaded kingdoms are packed with monsters that appear one after the other.