Spinfrog: All aboard the Frogcopter
Take the driver's seat, grab onto the controls of the fabulous flying Frogcopter and pilot it through beautiful maze-like levels in this challenging action puzzle game. Slip, squeeze and spin the Frogcopter though over 60 levels all while trying to avoid the walls and hazards in your flightpath.
Upgrade the Frogcopter with power-ups and use them to complete missions for the colourful fuzzy friends you will meet on your travels.
Grab Coins and use them to buy over 50 delightful cosmetics for Geru and the Frogcopter ranging from perfect paintjobs to lovely hats. Complete challenging objectives like time trials and perfect runs to unlock super hard bonus stages to really test your Frogcopter piloting skills.
Come aboard with Geru and his best friend Bauf as they go on an amazing adventure to help Plum Town and its furry residents regain their joy and drive. Whether they are an anxiety ridden, ice-cream selling cat or a toad whose passions have been crushed by the working world, Geru and his Frogcopter are here to try and help them as best they can.