Splatter is an action packed top-down shooter set in a tantalizing film-noir aesthetic. Engage in challenging battle against zombies and all manner of monsters while gory splatter effects and destructible environments engulf your senses. Fight your way through an apocalyptic city in the single player story mode, and test your skills in the survival mode.
This isn't your run-of-the-mill shoot em' up. We're setting you on your way with a massive arsenal of upgradeable weapons to overcome the hordes. Meet interesting characters, tackle dozens of side quests and engage in memorable boss fights.