Splatter - Zombiecalypse Now + The Hong Kong Massacre
If there's one equation that's a certainty in video games, it's "guns plus zombies and bad guys equals a hell of a fun time". That's exactly what you'll get in these two top-down thrill rides. Stop the ensuing apocalypse as you destroy hordes of zombies and other ungodly creatures in Splatter: Zombiecalypse Now. Then, hit the streets of Hong Kong and find those responsible for your partner's death and rain hell on your enemies in The Hong Kong Massacre.