Splotches
A bamboozingly funtertaining puzzle game, lovingly crafted for artists of all ages. It's all about exploding globs of icky, gooey paint in the right places at the right times! Mix together the primary colours (red, yellow, and blue) in any order to make a Brownsplosion that obliterates everything in its path. Spread the colours across conveyor belts, through portals, over filters, and into buckets on your quest to destroy the mythical Rainbow Orb.