Sport & Fun: Swimming
Play with family and friends! Controls are intuitive, so simply move like you'd usually do while swimming and push forward. Swap your swimming style at any point for some extra fun.
Play with your friends or challenge yourself. Complete daily goals to improve your health and do your best to unlock every achievement.
Remember to swim at your own pace, and make time for some much needed breaks. Revel in the healthiest gameplay loop in your entire life.