Sprout Valley + Bit Orchard: Animal Valley
Help cute cat Niko escape from the big city and settle with him on the Ostara archipelago. Just choose an island and start your new life! His knowledge and passion for nature will let you turn this island into the most stunning place on Earth.
It’s your choice what to do. Developing your skills by farming, mining, foraging, crafting, fishing will let you unlock new recipes and abilities. Make sure to unlock all of them and explore all possibilities in the game.
You’ll hear a few catchy tunes to improve on your adventure. You can swap between tracks, whenever you go back into your room, for some much-needed rest.