Square Keeper
Square Keeper is a game turn-based puzzle where each card gives the player the possibility to execute different actions, like a sword swing, shooting with a bow or simply walking.
The protagonist is trapped in a dungeon with many rooms filled with different enemies and traps.
To escape you have to be able to analyze your options correctly and defeat the enemies so that the room's gate opens.