Squids Odyssey
Steev and the rest of the Squids are in danger! An infectious ooze is corrupting their world, and this band of unlikely heroes needs to fight back to save their kingdom.
Squids Odyssey is not just about gorgeous cartoon art, jaunty music and humorous storytelling: the battles provide a deep challenge as strategy and skill are required to use the environment and the Squids' strengths to lead your team to victory!