Stacks On Stacks (On Stacks)
Play as the Master Stacker, Rockit, who must use her psychic helmet to stack the colorful bricks falling all over her madcap world.
INCORPORATE mixed-up materials into your towers: works of art, aquariums, magnets, and more.
DEFEND your towers against invading ghosts, a fireball-breathing dragon, and other outlandish hazards.