Star Story: The Horizon Escape
Star Story: The Horizon Escape is a turn-based, adventure game with text-rpg elements. Tune into the story of the aspiring space-archaeologist Van Klik on his mission to the mysterious planet of Horizon!
The story will throw a mix of dialogues, choices, turn-based battles, puzzles, weapon and resource crafting, technology research and more at you. You will use all you can to survive the challenging world of Horizon.
Enjoy the wild and crazy sceneries of the Horizon world. Deserts, jungles, cities, underground caverns… the list goes on.
Meet the locals! Who is more to your liking? Side with “Bullet King” and uncover an ancient cryptic artifact. Or choose to undermine his brutal regime and make the local revolutionary your friend. Or leave them and go try to play romance with the alien girl? Or blow up the planet? Or… You get it!