StarBlox Inc.
Welcome to the team at StarBlox Incorporated – where sorting cargo is a contact sport!
As you deliver cargo to the far corners of the solar system, each of the planets, moons and asteroids you visit will present new challenges – from black holes to gravity to waves of lava.
StarBlox Inc. is a unique mash up of a puzzler and a brawler made in partnership with Ingenium – Canada’s Museums of Science and Innovation. Crafted by experts for scientific accuracy, the stunning planetary backdrops will make you feel like you’re really there!