Starman
Starman is not only a game, but a whole experience. We've put so much love building the sceneries, and trying to create an eerie atmosphere. Sit, relax, and enjoy.
We crafted more than 30 puzzles inside 24 levels, across 9 totally different chapters, to keep you playing between 1.5h and 3h.