Startup Company Console Edition
The city offers you offices in all sizes and shapes. It’s up to you to select the most suitable. It’s your job to organize and decorate the office while keeping your employees happy.
There’s no website without stable and reliable servers. As your website attracts more traffic, you'll have to move from virtual servers to your own fully featured hosting center.
The goal is obvious: become the biggest website in the industry. It’s up to you if you want to buy and merge your competitors or outrun them until they go out of business!