State of Anarchy: Master of Mayhem
State of Anarchy: Master of Mayhem is a hilarious shooter that will put a smile on your face. You were an ordinary citizen in a small town… Now it’s on fire! Rioters are storming the houses, aliens rampage in the sky! Run as fast as you can! Shoot anything that moves! Do not release the gas pedal!