SteamWorld Build & Dig Bundle
SteamWorld Build, the city-building and dungeon defense game. Break ground on a new frontier as the planet dies around you! Dig deep and build wide to excavate long-lost spacefaring technology, while ensuring everyone has the vital water, fuel and creature comforts they need! Do you have what it takes to reach the final frontier?
SteamWorld Dig, a platform mining adventure with strong Metroidvanian influences and the game that made SteamWorld mainstream. Take the role of Rusty, a lone mining steambot, as he arrives at an old mining town in great need. Dig your way through the old earth, gaining riches while uncovering the ancient threat that lurks below...