Steel Sand Mars Chronicles - Survival Simulator
Embark on the ultimate space odyssey with "Steel Sand Mars Chronicles - Survival Simulator" Prepare to be thrust into the heart of an epic adventure on the enigmatic surface of Mars, as a colonist technician stranded after a solar flare, lost alone on mars, where danger lurks around every corner and survival is the name of the game. Battle crazed robots, uncover the truth, and escape the planet with your life. With 8 challenging missions and a variety of weapons, survival is your only option in this gripping adventure.
Get ready for the adventure of a lifetime with "Steel Sand Mars Chronicles - Survival Simulator" . Do you have what it takes to survive the Martian apocalypse and uncover the secrets that lie buried beneath its rusty surface? The fate of humanity rests in your hands.