Steredenn: Binary Stars
Steredenn: Binary Stars is an award-winning mashup of a classic shmup and a roguelike, carved in big beautiful pixels, with insane boss battles. Fly solo or co-op with a friend, fighting off the worst scourges of space in a never-ending struggle for survival.
Steredenn: Binary Stars is the hugely expanded version of the acclaimed Steredenn. Enjoy infinite replayability and unforgiving gameplay through intense boss fights, (almost) randomly-generated environments, twisted space events and a massive arsenal of weapons.