Stick Combat - Fighting Platformer
As a stickman warrior, use your skills and wits to survive attacks, unlock doors, and conquer increasingly difficult levels. Master combat, utilize weapons, and navigate hazards using environmental objects. Embark on an epic adventure through diverse environments and uncover the world's secrets.