Stick to the Plan
Stick to the Plan is a cozy and soothing puzzle game that takes you on a journey with Roberto, as he embarks on a quest to get the perfect stick along the way.
The game is simple: avoid obstacles and chart a path towards the goal. But beware, it's not as easy as it appears. And don't forget to grab your stick!
Intuitive and accessible controls: move, rotate, pick up & drop your stick in order to solve puzzles.
Solve about 70 precious levels, each one with its own set of challenges and surprises.
Immerse yourself in beautiful 3D worlds that have been crafted focusing on detail and enjoy an environmental OST that enhances the experience.
Accesibility options like outlines for Roberto and the sticks, so everyone can play!
Uncover the heartwarming story of Roberto through illustrated vignettes, and discover the reason behind his quest for the perfect stick.