Stickin' the Landing
Stickin’ the Landing is a relaxing puzzle game where you use stickers and their gravitational properties to guide a spaceship adrift around outlandish worlds until you reach your destination. Travel through the home’s nooks and crannies and discover everything this marvelous universe has to offer!