Stickman's Arena
It’s every stickman for himself! Stickman's Arena is an arena shooter roguelite where you play a stickman wielding up to 6 weapons at a time to fight off hordes of enemies. Choose from a variety of upgrades and combine your weapons to create more powerful builds with each run! How many waves can you survive?
Presented in whimsical hand-drawn style, Stickman’s Arena offers top-down action with endless replay value while never taking itself too seriously, making it equally perfect for some quick fun or lengthier sessions when you’re determined to “get gud!”