A boy, a dream and an enchanted teacup… it's time for an exciting experience you'll never forget!
Storm's brother, Cloud, has created an amazing dream-like world for you to explore, packed with all kinds of challenges! Guide Storm through each stage solving puzzles, avoiding pitfalls and beating bad guys in this magical platform adventure.